GABA Assurantiën besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Vul ons klachtmeldingsformulier in.
Wij kennen een interne klachtenprocedure en zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Onze interne klachten procedure bestaat uit de volgende stappen:
Bedankt voor uw aanvraag.
Wij zullen zo spoedig mogelijk complaint met u opnemen.
We hebben je aanvraag ontvangen en nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen een moment af te spreken.
Om een afspraak in te plannen willen we een paar dingen van je weten. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen een moment af te spreken.
We hebben je bericht ontvangen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
We zien dat je de website bezoekt met een mobiel apparaat. De Website is nog niet geoptimaliseerd voor mobiele weergave. We raden aan om gebruik te maken van een desktop om de website te bekijken.
Gaba maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en je voorkeuren te onthouden. De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief embedded content druk dan op Accepteren.
Lees meer over onze cookies in onze Privacy Policy.